Závazek maséra

Musím se přiznat, že nejsem dokonalý a nikdy nebudu. Jsem člověk a dělám chyby, zapomínám na drobnosti a jako každý tvor často mohu upadat do letargie. Navštěvuji maséry a konkurenci, abych získal nejen nové znalosti, hmaty a zkušenosti, ale vnímal právě ty drobnosti a chyby, které by mi jako klientovi vadili. Zaměřil jsem se tedy na některé podstatné okolnosti a abych byl lepší a nejlepší musím chtě nechtě vytvořit vnitřní závazek.

To že vás s ním seznamuji není nic špatného. Jen vám chci ukázat, co vše je důležité pro to, abyste se k masérovi vraceli, protože já se třeba k některým masérům už nikdy nevrátím. Proč?

Nikdy se nestanu obyčejným roztíračem oleje – napatlat se neznámou mastnou látkou a rozetřít to po sobě umím taky, za masérem jdu, aby mi jako profesionál hrábl do svalů tak, že to bude mít za ty peníze smysl a energii !

Znám – musím svého klienta znát, protože mi věří a já věřím jemu proto si s ním prostě budu povídat před a po masáži

Neubližuji – zajímá mě zdravotní stav klienta, protože je to přítel a nechci mu ublížit – musí vědět, že někdy se masírovat nesmí a ten dotazník prostě nic nestojí, ani čas ani peníze

Svítím – neexistuje, abych klienta vítal do tmy, salon není jeskyně

Hřeji – není podstatné jak je teplo mě, ale klientovi, který leží – teplota v místnosti nikdy neklesne pod 24°C a mám teplé dlaně

Voním – 1000x vůně – maséra, prostoru – dokonalá čistota a příjemné prostředí !

Respektuji – nevadí, že je na řadě další klient – pokud klient bude v salonu půl dne odpočívat, nechť si lehne, spí a odpočívá jak dlouho potřebuje !

Rezervuji – klient má právo rezervaci zrušit – nikoli však já ze směšných důvodů

Vítám – bez přivítání není loučení – uvítám vždy klienta jako svého přítele, na kterého se těším celý měsíc a rozloučím se s ním tak, jako že ho měsíc neuvidím

Piji – společně ze stejného stejné – nikdy klient nebude žíznit a pít něco, čemu sám nevěřím !

Poslouchám – protože mi nesmí nic uniknout a protože tu nejsem jen na masírování !

Směji se – protože svoji práci miluji a jsem šťastný, že mám krásného klienta, který přišel znovu a šklebit se mohu jít do lesa !

Pochválím – tak málo chválím a zbytečně – všichni jsme skvělí a boží !

Desinfikuji – lehátko vždy před klientem, aby viděl, že to je normální a vždy dokonale čisté !

Diskrétně – nedívám se tam kam nemám, stejně tak nesahám kam nemám a odložit si klient může v masérně vždy bez mé přítomnosti !

Zajímám se – jsem v kontaktu s klientem a zajímá mne, zda-li je druhý den v pořádku

Vzdělávám se – každý klient přináší zkušenost a zlepšování schopností maséra být lepší – spokojený a dobrý klient je nejlepší kniha a marketing

Žiji – zdraví musí ze mne svítit – nekouřím, nepiji a jím jen to co mi neubližuje

Odpočívám – unavený masér vysává své klienty, odpočinutý masér jim pomáhá

Bezpečně – do salonu se nikdo nedostane, prostě zamknu a basta fidli

 

Napadá Vás nějaká chyba, kterou maséři nebo já dělám. Třeba o ní nevím, třeba se stydíte mi ji říci. Můžete ji přidat do komentáře.

 

 

Author

admin

Submit Your Comment

You must be logged in to post a comment.